torsdag 22 november 2012

Torsdag

Nu är det slutgnällt! 
Jag har världens bästa familj!
Jag har världens bästa pojkvän!
Jag har världens bästa vänner!
Jag har väldens bästa bästis!
Jag bor på världens bästa plats!

Jag har helt underbara människor omkring mig. Jag är så tacksam för dom som stått kvar vid min sida genom allt det svåra. Jag bor på en superfin gård med alldeles underbara djur och människor. Jag har ett jobb som jag trivs jättebra på med snälla och roliga kollegor och fina hästar.
Jag har nått mitt mål och tagit mig tillbaka till idrotten trots bakslag med skador och sjukdom. 
Jag har kämpat och slagits. Jag har tagit mig en lång bit på en jäkligt krokig väg men jag är starkare nu och stolt över mig själv på riktigt för första gången i mitt liv.
Bra jobbat, Linnea! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar